Skuteczne SEO

Skuteczne SEOMimo, że udało Ci się stworzyć dobrze prezentującą się stronę, na której znajdują się ciekawe informacje i rozpocząłeś działania zmierzające do pozycjonowania nadal nie widać żadnych efektów pewnie zastanawia Cię co się dzieje i dlatego Twoje działania nie przynoszą nadal żadnych efektów. W takiej sytuacji warto wykonać nowoczesny audyt SEO, który określi w czym jest problem. Jest to usługa, którą warto wykonać przed rozpoczęciem pozycjonowania. Dowiemy się między innymi jak powinna być przeprowadzona optymalizacja strony i na co trzeba zwrócić uwagę zanim zleci się pozycjonowanie.

Audyt SEO powinien brać pod uwagę jak najwięcej kwestii i oceniać jak strona jest traktowana przez Google oraz co z tego wynika i jak powinno być prowadzone pozycjonowanie. Główne aspekty: • Sprawdzanie jak na stronie są umieszczone oraz dobrane keywordy - czyli takie słowa, które umieszczone są w tekstach strony, które potem będą pozycjonowane. Trzeba zadbać o ich wrzucenie do nagłówków, tytułów, pogrubienie. Wtedy będą lepiej indeksowane przez Google.

• Kod źródłowy strony i jego analiza to istotna kwestia. Jeśli jest za bardzo poplątany będzie obciążał serwery i tym samym interesujące nas słowa kluczowe będą słabo widoczne dla robotów Google. Warto zadbać o to, by słowa kluczowe znalazły się w tagach.

• Wydajność strony - warto również sprawdzić czy odbiór strony nie jest zakłócony. Gdy pojawiają się obciążające technologie, za dużo grafiki może dojść do tego, że Google będzie miało problem z zobaczeniem strony.

• Sprawdzenie błędów serwera - jeśli serwer jest źle ustawiony wszelkie próby pozycjonowania spełzną na niczym

• Linkowanie wewnętrzne - gdy użyte zostanie niejasne ustawienie hierarchii linków i będzie brak kontekstowego linkowania w przypadku sklepu internetowego można się spodziewać, że skuteczne pozycjonowanie również będzie trudne do zrealizowania.

Dzięki dokładnej analizie można wskazać jakie zmiany powinny być przeprowadzone, by zlikwidować bariery, które utrudniają pozycjonowanie. Gdy wykluczy się takie błędy można oczekiwać, że pozycjonowanie będzie przynosić efekty. Na tym właśnie ma polegać optymalizacja, którą powinno się prowadzić po pełnym audycie. Wtedy dopiero gdy strona jest już dobrze zoptymalizowana można rozpocząć działania związane z pozycjonowaniem. Na audyt i optymalizację nie warto oszczędzać pieniędzy.

Marketing internetowy